tisdag 7 april 2009

Ro för ros skull!


Hola todas!

Är du sportig, gillar havet och har en liten friluftsnörd inom dig? Då kan jag verkligen rekomendera Badalonas roddklubb där jag är medlem sen en tid tillbaka.
Vi är 8 rodderskor, 4 på varje sida, som är ute och ror varje söndag kl. 11.00-12.15.
Klubben är eg en tävlingsklubb och man kan träna upp till 3 gånger i veckan plus tävlingar men för den som inte har den tiden kan man alltså som jag, vara med i "ocio-gruppen" och bara ro på söndagar, vilket inte är så bara förresten...
Det är ett skönt gäng katalanskor och så jag, i åldrarna 30-45.

Är du sugen att testa på? Hör då av dig till mig, Kristin Lindgren, på 66 157 12 68.

Simma lugnt...

2 kommentarer:

Eva sa...

Låter ju jättekul!

Torre sa...

Jaha! Skulle komma springande om..
jag vore 40 år och om jag inte bodde 125 km från Badalona...

Låter härligt!