tisdag 9 juni 2009

Svensk frisör i Barcelona


Under mànga av mina àr utomlands har jag ofta tyckt det var jobbigt att gà till frisören, de förstàr ju ALDRIG exakt vad man menar. Ofta klipper de för mycket! Tror dom att de ska fà MER betalt för att de klipper MER? Dels kan det vara spràket som gör att det är svàrt att förklara hur man vill se ut, men ocksà att frisörerna här nere inte har erfarenhet av oss blondiner!

Igàr var jag iallafall och klippte mig hos en svensk frisör, en SWEA (!), och det blev jätte bra!
Därför skulle jag vilja rekommendera henne till er:
Hon heter Carina och bor pà C/ Sardenya nr 41, hennes telefon nr är 661 072 747.

/Carin

5 kommentarer:

Amandlaman sa...

Klipper hon män också?

Sweabarcelona sa...

Javisst!

Linda Pierre sa...

Kanon, som nyinflyttad är just frisör något jag tänkt på då jag har haft mindre bra erfarenheter av att gå till frisören här tidigare. Finns det någon hemsida eller klipper hon hemma?

Anders sa...

Är detta fortfarande aktuellt?

Anonym sa...

Kan man fortf kontakta Carina?